מחיר משתלם לניתוח מתיחת פנים

תוכן העניינים

>>מחיר משתלם לניתוח מתיחת פנים

מראה פנים צעיר הוא אחת המטרות המרכזיות עבור נשים רבות, וניתוח מתיחת פנים הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה הזו. ניתוחי פנים מסייעים לתיקון יסודי של נפילת הפנים והם מעניקים מראה צעיר ורענן הרבה יותר על ידי הרמת הרקמות למקומן הטבעי והמקורי וכן על ידי הסרת עודפי עור.

לא מעט נשים וגברים בוחרים לעבור ניתוח מתיחת פנים אבל מתלבטים בשל מגוון סיבות, החל משיקולים של מחיר ניתוח מתיחת פנים ועד לחששות הקשורות בהליך הכירורגי עצמו. חשוב להבין שמחיר ניתוח מתיחת פנים תלוי בגורמים שונים ומגוונים, ובמאמר הזה ננסה לסקור את הגורמים השונים, לקראת קבלת ההחלטה.

איך נקבע מחיר ניתוח מתיחת פנים?

ניתוחי פנים בכלל ומתיחת פנים בפרט, הם ניתוחים שיש להם מחיר, והשאלה המרכזית שמנחה אנשים ששוקלים את האפשרות של הניתוח היא למעשה שאלה המתייחסת למחיר ניתוח מתיחת פנים. ישנם גורמים שונים שמשפיעים על מחיר הניתוח, לרבות מורכבות ההליך, הטכניקה שבה ישתמש המנתח, זהותו של הרופא, מיקום הניתוח ועוד. באופן כללי המחירים יכולים להתחיל מ-20,000 שקלים לניתוח ולהגיע עד למחיר של 45,000 שקלים.

סוג הניתוח שיבוצע הוא ללא ספק גורם בעל השפעה רבה. כל טכניקה ושיטה שבה יבחר הרופא תשפיע במידה שונה על המחיר הכללי. הליך "מיני" מתיחת פנים הוא קצר יותר (כשעתיים) בעוד מתיחת פנים קלסית נמשכת זמן רב יותר (כחמש שעות). חשוב לקחת בחשבון שמעבר לעובדה שמדובר בהליך ארוך כשלעצמו, ככל שהניתוח יארך זמן רב יותר כך יעלה מחירו של חדר הניתוח, שהרי כל שעת שימוש בחדר שווה גם היא כסף.

מחיר משתלם לניתוח מתיחת פנים – המנתח הפלסטי והצוות שלו

פרט נוסף שיש לו השפעה רבה על מחיר ניתוח מתיחת פנים הוא זהות המנתח הפלסטי. מנתחים שיש להם ניסיון רב ושם חזק בתחום הם בדרך כלל יקרים יותר. היוקרה והמוניטין לרוב מתורגמים לכדי ערך כספי, כך שאם תבחרו ברופא ידוע ומוכר בתחומו אתם צפויים לשלם סכום גבוה יותר מאשר מנתח פלסטי צעיר יותר. כמובן שכאן יש שיקול נוסף, שאיננו כלכלי, ועליכם להכריע האם אתם רוצים לבחור במנתח שיש לו ניסיון דל יחסית בביצוע ניתוחי פנים, או שלמומחיות ולוותק יש חשיבות מבחינתכם.

אל תשכחו שלמנתח מצטרף גם כוח עזר שמלווה אותו במהלך הניתוח ובכלל. הצוות המורחב כולל רופא מרדים, אחות מלווה ועוד, וגם חברי הצוות צריכים לקבל שכר, מה שמוסיף למחיר הניתוח עוד סכום כסף שיש לקחת בחשבון. שימו לב שכל אחד מהפרטים שצוינו כמשפיעים על המחיר הם פרטים חשובים שאין לוותר עליהם, שכן לצורך ניתוח איכותי ומדויק אתם צריכים מנתח מנוסה, צוות מקצועי, חדר ניתוח מתאים וניתוח שהוא בדיוק בשבילכם.
קיימים גם הליכים שאינם תהליכים כירורגיים למתיחת פנים על ידי חוטים.

איך ניתן להוזיל את המחיר?

אם כן, מה שיכול בכל זאת להוזיל את העלויות ולהפוך את הניתוח למשתלם יותר עבורכם (ועבור הארנק שלכם) הוא בחירה ברופא מנתח אחר, קצת פחות מנוסה אבל עדיין בעל שם ומומחיות, בחירה בניתוח מקוצר ופשוט יותר שיוביל לתוצאה קצת שונה אבל עדיין מספקת, וכן תוכלו לנסות להיעזר בביטוח הרפואי שלכם לקבלת עזרה מקופת החולים במימון הניתוח.

חשוב מאוד שתבדקו את כל האופציות שלכם מראש כדי שתוודאו שאתם אכן עומדים בתקציב הדרוש, ולצורך ייעוץ אישי ומידע מעמיק על סוגי ניתוחי פנים ועל מחיר ניתוח מתיחת פנים.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות יוצא דופן אשר אעניק ומעניק בכל יום הנחות ענק והטבות במחיר ניתוחי פנים והוא שירות השוואת מחירים יעיל אשר על ידיו מתקיימת מאין "תחרות" בין המרפאות והמנתחים ואתם, רק מרוויחים מכך.

אנו מציעים לכם להשאיר לנו את הפרטים שלכם בצור קשר באתר ואנו נתקשר אליכם חזרה ונספק לכם מידע מועיל ועדכני, הערכות מחיר ושירות השוואת מחירים יעיל אשר דרכו חסכו דרכנו עשרות אלפי אנשים. השאירו לנו פרטים.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן