מתיחת פנים בעזרת חוטים

תוכן העניינים

אם בעבר טיפולי מתיחת פנים היו טיפולים ניתוחיים, הכוללים בתוכם גם את הסיכונים השונים של ניתוח תחת הרדמה מלאה, היום ניתן למצוא פתרון הרבה יותר יעיל של מתיחת פנים ללא ניתוח אשר יכולה לסייע לרבים לקבל מראה פנים צעיר ומרשים יותר מבלי להיחשף אל סכנות רבות כל כך כמו בניתוח. טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח הנם טיפולים המבוצעים בשיטה הנקראת מתיחת פנים בעזרת חוטים. בשיטה זו יוצרים מתיחה של עור הפנים, מעלימים קמטים ומעניקים לו מראה צעיר יותר בקלות רבה. טיפולי מתיחת פנים בשיטה זו מבוצעים תחת הרדמה מקומית בלבד ולרוב, משך זמן הטיפול הנו חצי שעה בלבד.

בכדי להקל מעליכם את השוואת המחירים, אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר באתר ונציגים ממרפאות שונות ברחבי הארץ יחזרו אליכם עם כל המידע לו אתם זקוקים וכמובן, אם אפשרות לקביעת ייעוץ בה תקבלו מידע מותאם אישית והצעה הכוללת עבור מתיחת פנים בחוטים מחירים מפורטים.

 

כיצד מבוצעת מתיחת פנים בעזרת חוטים

מתיחת פנים בעזרת חוטיםטיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח, אלא בעזרת חוטים, מבוצעים תוך התייחסות לשלושה מקומות עיקריים בפנים של המטופל: הלסת התחתונה, הצוואר האזור הגבות, אזורים אשר גם ניתוח או טיפול בחומרי מילוי שונים לא נחשבים ליעילים בהם.

החוטים הללו מחוברים אל מחט דקה וישרה אשר בעזרתה הם מוחדרים אל מתחת לעור וכך מהדקים אותו. כמובן, את החוטים הללו ניתן להחדיר כמעט בכל מקום שרוצים, וכך ניתן ליצור מתיחה חלקית או מלאה ולהדגיש את תווי הפנים בצורה הטובה ביותר.

חשוב לדעת כי במקרים חריגים כמו מקרים של נפילת עור וכדומה, יש לשלב יחד עם הטיפול גם עבודה עם חומרי מילוי שונים בכדי להגיע לתוצאה הרצויה בצורה הטובה ביותר, מה שיכול להשפיע על מתיחת פנים בחוטים מחירים ולהעלות את המחיר המוצע יותר ויותר.

 

מתיחת פנים בחוטים – החלמה מהטיפולים :

ההחלמה לאחר טיפול מתיחת פנים בעזרת חוטים אורכת כשבועיים – שלוש. במהלך השבועות הללו ניתן לראות גם שטפי דם תת עוריים, בצקות ונפיחויות שונות באזור, אשר ייעלמו במשך תקופת ההחלמה.

כמו כן, טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח עצמו אינו כואב, אך לאחריו ישנם מטופלים המדווחים על כאבים קלים ותחושות אי נוחות. מדובר בתחושות זמניות שיחלפו בתוך כמה ימים, ובמקרה הצורך ניתן לעשות שימוש במשככי כאבים שונים.

 

האם זה לצמיתות?

מתיחת פנים בעזרת חוטים הנו טיפול שאינו קבוע, וההשפעה שלו חולפת לאחר שהחוטים נמסים לחלוטין בתוך רקמות הפנים. רוב המטופלים אשר מבצעים מתיחת פנים ללא ניתוח חוזרים לבצע את הטיפול פעם בשנה – שנה וחצי וישנם גורמים אשר יכולים לשנות את משך הזמן בו יהיה ניתן להבחין בתוצאה כמו גיל המטופלים, איכות העור שלהם, האם הם מעשנים או לא, מידת החשיפה שלהם לשמש, מחלות עור קודמות, מטופלים הנוטלים תרופות שונות באופן קבוע ועוד.

 

כמה זה עולה מתיחת פנים בעזרת חוטים?

כשאתם בודקים עבור מתיחת פנים בחוטים מחירים חשוב שתדעו כי ישנו שינוי מחירים והבדלים בין הסוגים השונים של החוטים בהם משתמשים בכדי לבצע את הטיפול.

לדוגמה, חוטי מירקו הקוריאנים מתומחרים לרוב על פי מספר החוטים המוחדרים אל העור בזמן הטיפול, כאשר העלות, נכון לזמן כתיבת שורות אלו, יכולה לעמוד על בין 150 ₪ לבין 500 ₪ לחוט, בהתאם לאורך ולעובי שלו. לעומתם, חוטי מזו מתומחרים בטווח רחב יותר, של בין 100 ₪ לבין 700 ₪.

 

לכן, לפני שאתם בודקים על מתיחת פנים בעזרת חוטים בדקו היטב את השיטות השונות והתייעצו עם רופא מומחה לגבי השיטה העדיפה עבורכם בהתאם למצב הפנים שלכם, כך שתוכלו לבצע השוואת מחירים בצורה נוחה וטובה יותר. אנו מציעים לך להשאיר לנו את פרטי הקשר שלך ונציג שירות שטעמנו יחזור אליך ולספק לך מידע ומחירים – צור קשר פה 

השירות הנו ללא עלות וללא התחייבות כל שהיא!

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן