מדוע כדאי לעשות הרמת עפעפיים

תוכן העניינים

מדוע כדאי לעשות הרמת עפעפיים – הסיבות :

לא אחת עולה תהיה בקרב אנשים רבים לגבי הסיבות שמובילות נשים וגברים לעבור ניתוחים פלסטיים שונים למיניהם, ומדוע נחוץ לבצע ניתוח הרמת עפעפיים. חשוב להתחיל ולומר שההחלטה לעבור תהליך שכזה היא החלטה אישית שתלויה בהרגשה האישית של כל אחד ואחת לגבי המראה החיצוני שלה, לגבי החשיבות של אזור כזה או אחר בגוף, ולגבי מה שניתוח עשוי לחולל לביטחון העצמי שלה.

אחד החלקים המשמעותיים ביותר הוא ללא ספק אזור הפנים, אולי החשוב מכל, והחשיבות שלו נובעת מהעובדה הפשוטה שמדובר בדבר הראשון שרואים כשמסתכלים עלינו ובחלק המרכזי בגוף שעוזר לאחרים להבין אם אנחנו שמחים, עצובים, עייפים או אפילו נרגשים. וכשהשקיות מתחת לעיניים נעשות בולטות, והעפעפיים מתחילות לצנוח, זה השלב שבו אנשים רבים בוחרים לעשות מעשה ולשנות את זה מה שהטבע החליט קצת לקלקל, וזה לגיטימי לחלוטין, על אחת כמה וכמה אם זה יוביל לשינוי הרצוי מבחינתכם.

הרמת עפעפיים – למה זה כדאי, ואיפה?

ניתוח הרמת עפעפיים הוא מהסוג הזה של ניתוחים פלסטיים שרופאים רבים עשו כבר אלפי פעמים (אם לא יותר) ומכאן שיש להם ניסיון רב בתחום והם יודעים היטב איך לעשות את זה בעיניים עצומות. כן, עדיף שהם יפקחו עיניים בזמן שהוא מנתחים אתכם, ועדיף שאתם תפקחו עיניים שנייה אחת לפני. מי הרופא שלכם? באיזו קליניקה אתם עומדים לעבור את הטיפול הזה? והאם הניתוח הזה הוא באמת הצעד הנכון בשבילכם?

התייעצו, שאלו, והגיעו לפגישה עם מספר רופאים שמתוכם תוכלו לבחור, אם תרצו. הרופא הנכון יהיה זה שייתן לכם חוות דעת כנה ומקצועית שטובתכם האישית תעמוד במרכזה, ולא הפופולריות של הרופא או שאיפתו לעוד לקוח משלם. אל תוותרו לו ולעצמכם, בקשו לדעת עוד על הניתוח, עוד עליו ועוד על המטופלים הקודמים שלו שעברו גם הם הרמת עפעפיים, בדיוק כמו שאתם מבקשים לעשות עכשיו.

איך מבצעים ניתוח הרמת עפעפיים ?

 

הרמת עפעפיים מתבצעת בהרדמה מקומית ובטשטוש ולמעשה מדובר בתהליך שנמשך בין 45 דקות בלבד לשעתיים לכל היותר. במהלך הניתוח יעברו העיניים ליטוש משמעותי כך שצניחת העפעפיים תיעצר, השקיות מתחת לעיניים ייעלמו והפנים ייראו ערניות הרבה יותר. כך שאם אתם מחפשים סיבה טובה לעשות ניתוח פלסטי להרמת עפעפיים, הרי שהעובדה שזהו ניתוח פשוט למדי היא עובדה חשובה ומרכזית. הסיכונים כאן הם נדירים ביותר וההחלמה היא יחסית מהירה. כבר שעות לאחר הניתוח תמצאו עצמכם בבית, שם תמשיכו את ההתאוששות בעצמכם במשך כשבוע, לפני שתפרים יוסרו.

למה אפשר לצפות

ניתוחים פלסטיים הם כבר עניין של שגרה בעולם בכלל ובישראל בפרט, והשגרה הזו היא טובה בעיקר משום שהיא מבטיחה שהרופאים המנתחים בארץ הם מהטובים ביותר שיש. עם זאת, חשוב שתבינו שגם ניתוח פשוט כמו הרמת עפעפיים ידרוש מכם הסתגלות והתאוששות. עדיף שתדאגו שיהיה אתכם אדם קרוב שיעבור אתכם את התהליך וילווה אתכם לכל אורך הדרך, בעיקר בשלב ההחלמה. לאחר הניתוח הזה תצטרכו לשים רטיות קרות במשך כמה ימים וגם להתמודד עם נפיחות ועם כאבים אפשריים, שמידתם היא אינדיבידואלית בין המטופלים השונים.

הרמת עפעפיים החלמה והתאוששות :

בשבוע הראשון תהיו בבית אבל לאחריו ולאחר שיוסרו התפרים תחזרו לשגרה, אם כי עדיין מומלץ להמתין עם החזרה לפעילות גופנית. הרופא המקצועי שלכם יידע לתת לכם הנחיות ברורות מאוד לגבי ההכנות לניתוח עצמו ולגבי ההתאוששות ממנו, עוד בזמן שהותכם בקליניקה לאחר הטיפול, ובוודאי כשתחזרו הביתה. מה שבטוח זה שהרמת עפעפיים זה ניתוח שיכול לשנות את המראה החיצוני שלכם לבלי הכר.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות יוצא דופן אשר אעניק ומעניק בכל יום הנחות ענק והטבות במחיר ניתוחי פנים והוא שירות השוואת מחירים יעיל אשר על ידיו מתקיימת מאין "תחרות" בין המרפאות והמנתחים ואתם, רק מרוויחים מכך.

אנו מציעים לכם להשאיר לנו את הפרטים שלכם בצור קשר באתר ואנו נתקשר אליכם חזרה ונספק לכם מידע מועיל ועדכני, הערכות מחיר ושירות השוואת מחירים יעיל אשר דרכו חסכו דרכנו עשרות אלפי אנשים. השאירו לנו פרטים.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן