מתיחת פנים וצוואר דרך קופת החולים

תוכן העניינים

תחום הניתוחים הפלסטיים הולך וצובר תאוצה ככל שהשנים עוברות והופך
לפופולרי הן בישראל בפרט והן בעולם כולו. הסיבה לכך היא שמלבד
טכנולוגיות מתקדמות וידע עשיר בתחום, כיום קיים מגוון גדול של טיפולים
ממנו ניתן לבחור וליהנות ממראה ממוצק, רענן וצעיר. בין כל סוגי הניתוחים
שקיימים בתחום הפלסטיקה הכירורגית, אין ספק כי ברשימת הניתוחים היותר
נפוצים נמצאים מתיחת פנים וצוואר. למרות הסברה כי מדובר בניתוחים
אשר עלותם גבוהה באופן יחסי, מה שרבים אולי אינם יודעים הוא שניתן
לבצע מתיחת פנים וצוואר דרך קופת החולים ובכך ליהנות מהטבות,
הנחות והשתתפות במימון עבור מגוון טיפולים.

 

למידע נוסף אודות מחירים של ניתוחים פלסטיים דרך קופת החולים השאירו פרטיכם באתר עוד היום ונציגים מטעם המרפאות המובילות יחזרו אליכם בהקדם עם כל הפרטים. השירות ללא עלות וללא התחייבות !

ניתן לעמוד בעלות הטיפולים בעזרת השתתפות של קופת החולים

תחום האסתטיקה ועמו ניתוחים פלסטיים הופכים לאופציה אידיאלית עבור רבים.
כיום יותר ויותר אנשים פונים לאפשרות זו ולא נכנעים לתכתיבי הזמן והגיל.
ולמרות שמשנה לשנה המחירים של ניתוחים קוסמטיים יורדים, עדיין הם נחשבים ליקרים יחסית.
כאן קופות החולים השונות נכנסות לתמונה כאשר הן מציעות למבוטחים בביטוחים המקיפים את האפשרות ליהנות ממחירים מוזלים יותר, זאת באמצעות השתתפות של הקופה במימון.
היות וקיימת תחרות בריאה בין קופות החולים גובה ההשתתפות והתנאים משתנים מקופה לקופה בהתאם לסוגי הביטוח השונים.

 

מתיחת פנים וצוואר דרך קופת החולים כללית מושלם ופלטינום

קופת חולים כללית מציעה שני סוגים של ביטוחים מקיפים לחבריה אחד מהם הוא ביטוח בריאות מושלם והשני ביטוח בריאות פלטינום. שני בטיחות אלו מציעים הטבות והנחות לחברי קופת החולים בתחומי הבריאות, הרפואה וכן גם האסתטיקה.

  • לקוחות מושלם – המבוטחים בביטוח בריאות כללית מושלם יוכלו ליהנות משלל טיפולים אסתטיים במרפאות כללית אסתטיקה אשר פרושות ברחבי הארץ או לחלופין במכונים פרטיים אשר כלולים בהסדר. כך למשל המעוניינים לבצע מתיחת פנים או צוואר דרך קופת החולים יוכלו לעשות כן בהשתתפות עצמית נמוכה יחסית. מלבד מתיחת פנים, ישנם טיפולים וניתוחים פלסטיים נוספים הנכללים בהסדר והם ניתוח אף, אוזניים, הרמת עפעפיים, הגדלת חזה ועוד.
  • לקוחות פלטינום – מבוטחים בביטוח בריאות כללית פלטינום ייהנו גם הם משלל הטבות והנחות בכל אחת ממרפאות האסתטיקה של הקופה וכן במכונים פרטיים אשר כלולים בהסדר. לעומת בטיחות כללית מושלם, המבוטחים בביטוח פלטינום יזכו להנחות גדולות ולכן השתתפותם העצמית תהיה נמוכה יותר. גם כאן כלולים טיפולים וניתוחים אסתטיים רבים ושונים, לרבות מתיחת צוואר ופנים.

 

מתיחת פנים וצוואר דרך מכבי שלי

קופת חולים מכבי גם היא מציעה לחבריה כמה סוגים של ביטוחים משלימים, ביניהם מכבי כסף, מכבי זהב ומכבי שלי. בדומה לקופת חולים כללית, גם במכבי הזכאים יכולים ליהנות מהטבות והנחות עבור טיפולי אסתטיקה שונים ומגוונים, אולם בניגוד לכללית, הזכאות עבור ניתוחים קוסמטיים קיימת רק תחת הביטוח המקיף מכבי שלי.

  • לקוחות מכבי שלי – מבוטחים במכבי שלי ייהנו גם הם משלל הטבות והנחות עבור ניתוחים אסתטיים באחד מבתי החולים הפרטיים של הקופה אשר נמנים על רשת אסותא, כאשר גובה ההשתתפות העצמית יקבע בהתאם לסוג הניתוח. על פי רוב, הניתוחים יבוצעו על ידי רופאי הבית של הקופה כאשר למבוטחים מתאפשר לבצע עד ניתוח אסתטי אחד בכל שנת ביטוח.

יש לציין שעל מנת לממש את הזכאות הן בקופת חולים מכבי ובן בקופת חולים כללית יש לצבור ותק. כמו כן גובה ההשתתפות העצמית שונה מקופה לקופה בהתאם לסוג הניתוח וכן בכפוף לתנאי הקופות השונות. רוצים מידע נוסף בנושא ? עדכונים לגבי הטבות חדשות בתחום ? מחירים ומידע רלוונטי נוסף בהקשר זה ? צרו עמנו קשר באמצעות הצור קשר באתר ותתחילו לחסוך כסף רב עוד היום.

השירות אינו בתשלום וללא כל התחייבות !!

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן